הרוגה ופצועים בתאונה בכיכר המדינה בת"א

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הרוגה ופצועים בתאונה בכיכר המדינה בת"א

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב 4 פצועים, בהם צעירה בשנות ה-20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה, גבר בן 22 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה ו-2 נשים כבנות 50 במצב בינוני. נהגת הרכב, אישה כבת 50 לא נזקקה לטיפול רפואי

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעירה בת 20 נהרגה ושלושה נוספים נפצעו מפגיעת רכב שעלה על המדרכה בכיכר המדינה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב 4 פצועים, כשהצעירה בשנות ה-20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה, גבר בן 22 ואישה כבת 50 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה ואישה בת 56 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופה העליון.

חובש בכיר במד״א איתי אטיאס סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. ראינו את הג'יפ שהתנגש בחנות ו-4 פצועים שוכבים על המדרכה. שניים מהם היו לכודים, פצועה אחת שכבה בחלקו הקדמי של הרכב ופצועה נוספת שכבה בסמוך לג'יפ כשהיא בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגב, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לביה״ח כשמצבה בינוני ויציב".

חובש בכיר במד"א חגי נתן סיפר: "נכנסתי מתחת לרכב על מנת להעריך את מצבם הרפואי של הפצועים שהיו לכודים והתחלנו את הטיפול הרפואי. גבר בן 22 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה ופגיעות מעיכה, חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

פאראמדיק מד״א רפי ספר הוסיף וסיפר: "צעירה כבת 20 שכבה לפני הרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי. במהלך הפינוי מצבה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש".

פאראמדיק מד״א חן אלימלך סיפר: "במקביל לטיפול הרפואי ולפינוי של שלושת הפצועים הענקנו טיפול רפואי לפצועה שהייתה לכודה זמן ממושך מתחת לרכב כשהיא סובלת מחבלה קשה בפלג גופה התחתון. לאחר דקות ארוכות של פעולות החילוץ שכלל טיפול רפואי העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

בבית החולים איכילוב עדכנו כי לחדר הטראומה של בית החולים הגיעו 4 פצועים מהתאונה בכיכר המדינה בתל אביב. "לצערנו, נקבע מותו של אחד הפצועים. שלושת הפצועים הנוספים במצב קל עד בינוני".

במשטרה מסרו כי נסיבות התאונה נבדקות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מוטי מוטי אייזנבך אוהב לעצבן את כל עולם